HÖST/ VINTER nelly.com

eftersom att jag inte har mycket att göra så laddar jag upp lite saker som jag tycker man ska ha/ är snyggt för tjejer & killar inför hösten och vintern.

killar:

Classic Grandad SEK 649, Scotch & Soda - NELLY.COM Volmar Zip Hood SEK 999, Mouli - NELLY.COM
Cell T-shirt SEK 399, Tiger Of Sweden - NELLY.COMTauno SEK 999, Resteröds - NELLY.COM
Landon Parkas SEK 2199, WESC - NELLY.COMChristopher Bag SEK 499, Fred Perry - NELLY.COM
Jack Purcell Leather Ox SEK 999, Converse - NELLY.COMTeo Parka SEK 2495, Fred Perry - NELLY.COM

tjejer:

Valerie Cardigan SEK 1749, House of Dagmar - NELLY.COMJersey Skirt Dress SEK 499, Love Milly - NELLY.COM
Hope Dress SEK 499, Koola Anna - NELLY.COMWonderful Tunic SEK 349, Saint Tropez - NELLY.COM
Pom Pom Fur SEK 799, Rut m.fl. - NELLY.COMMomo SEK 1699, Rules By Mary - NELLY.COM
klicka på bilderna för att få dom större och för att komma till sidan.


Kommentarer
Postat av: CHRJ

sV: Det är den verkligen! Jo, det står nog mellan rosa och vit för mig också! =)

2009-09-15 @ 21:34:01
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0