måndag

kan ju säga att helgen har vart sjukt mysig, massa mys, affärer, film, hockey, bullbak, bio, godis, god mat, promenader, osv osv. men en sak är att utan martin hade de inte vart lika speciellt, är helt galet kär och varje sekund som går tillsammans för oss gör mig ännu säkrare, ännu kärare och ännu lykligare. vist kan man ha dåliga dagar,.
 och det är just vad jag har idag känns bara jobbigt och tugnt, lite smått förkyld, fortfarande huvudvärk som jag haft till och från sen förra måndagen, i morse åkte jag ifrån borås och va fullt medveten om att nästa gång jag kan få träffa martin igen är förmodligen om tre veckor, har inga krafter för den nya veckan är skit trött pga att jag slarvar med mitt sovande, men ne nu ska jag försöka ta nya tag och komma tillbaka till den goa, glada fraayd. hoppas ni alla haft en lika bra helg som jag i alla fall :) nu ska jag vila lite sen blir det träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0