onsdag

skolan gick fort, sen fick jag skynda mig till centralen för att ta tåget vidare till borås..
och nu sitter jag här, har pluggat lite och ska snart plugga lite till, har en data läxa till fredag som måste göras klart. efter plugget ska jag gå bort till ishallen och kolla lite på martins träning, sen ikväll hoppas jag på att de bara blir massa mys. har inte mycke mer att säga, i morgon är jag ledig drf som jag åkte hit, men skriver mer i morgon. pusss

ÄLSKA BILDEN! .. snatta den från elins blogg, fasen så söta och bra dom små trollen är.
i morgon åker dom också till london, hoppas ni får de så bra! love love,

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är för gullig mitt busfrö! älskar dej galet möe ska du veta! Ha det gött i Borås babyyy :D <3

2009-09-23 @ 18:50:17
URL: http://eliiinkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0