söndag

sorry för dålig uppdatering. men har för det mesta haft fullt upp. i fredags hände inte alls mycks som jag skrev innan. men det blev ingen film utan i stället träffa vi johan och alex en stund. sen igår va det jobbet som kalla sen åkte vi till salongen och så förga mamma håret på mig. sen blev det till att köpa lite presenter och sedan vidare hem till mig för att göra oss i ordning. sen bar det av hem till maria där det blev lite tjejmidda. nice nice.
nu sitter jag på hemmakväll, sen blir det hem, ta det lugnt sen åka och sola tror jag blir ju sklkort imorgon. haha
 ne nu ska jag sluta tjöta. laddar upp bilder på håret och från igår när jag kommer hem :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0