torsdag

god morgon! eller kanske god middag? haha vilket som, vakna för en stund sen och gjort i ordning lite här i lägenheten och ska snart göra mig i ordning för att gå och handla. martin glider på match sen så får väl se vad jag hittar på, funderar på att gå och hyra någon go film. annars har jag inga större planer blir en lugn dag :)


- martin tack mitt hjärta för att du alltid stöttar mig, för att du kan få mig till att känna mig så himla bra även fast man känner sig kass, för att du alltid finns där för mig, men mest av allt tack för att du älskar mig för den jag är..

Kommentarer
Postat av: erika såft!

har du redan flyttat hemifrån :o

2009-09-25 @ 14:05:13
Postat av: Anonym

haha nej det har jag inte, hos martin! ;P

2009-09-25 @ 15:06:40
URL: http://fridoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0