090418 - 100418



Det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker förklara,. jag kan berätta för dig hur lycklig jag är tillsammans med dig, hur mycket jag uppskattar att du älskar mig för den jag är, att varje gång jag ser dig så pirrar min mage av kärlek och lycka, att det är tillsammans med dig som jag ser min framtid, att du nu har blitt en så stor del av mig att jag inte hade velat se ett liv där vi inte är tillsammans, att det är nu jag vet hur det är att vara kär på riktigt, att varje gång du somnar brevid mig så vill jag knappt somna själv för att jag mår så bra av att bara ligga och kolla på dig, du får mig att känna mig så trygg, och tillsammans med dig ser jag inga problem.. livet är ju busenkelt? hur som hellst så skulle jag kunna rabbla upp hur mycket som helst om min kärlek till dig.. Men dom orden kommer aldrig räcka till, för att för mig är du och våran kärlek helt obeskrivlig.

Jag älskar dig min underbara martin, jag tror på dig och på det vi har. Endless love ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

söta ni är:)

2010-04-19 @ 14:00:12
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Nanna

Jag tror också på det ni har, goingar!! <3

2010-04-19 @ 20:21:03
Postat av: Anonym

Haha sötis Nanna :)

2010-04-19 @ 21:22:41
URL: http://fridoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0